Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

TEACHERS’ IDENTITY WORK I… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

TEACHERS’ IDENTITY WORK IN A PROFESSIONAL FACEBOOK GROUP

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Mona Lundin
Annika Lantz-Andersson
Thomas Hillman
Publicerad i International Journal of Information Technology Education: Research
Volym 19
Sidor 205-222
ISSN 1547-9714
Publiceringsår 2020
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för tillämpad informationsteknologi (GU)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Sidor 205-222
Språk en
Ämnesord social media, Facebook, teachers, Goffman, identity work, computational analysis, thematic analysis
Ämneskategorier Utbildningsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?publicationId=292418
Utskriftsdatum: 2020-08-12