Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The relation between stud… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The relation between students´ social and cognitive well-being and educational achievement in Swedish compulsory school

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Alli Klapp
Thea Klapp
Publicerad i Paper presented at the European Conference on Educational Research (ECER), Hamburg, Germany, August 2019.
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Språk sv
Ämneskategorier Sociologi, Psykologi (exklusive tillämpad psykologi), Pedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?publicationId=289134
Utskriftsdatum: 2020-03-29