Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Between market and cultur… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Between market and culture: The case of the Gothenburg Book Fair

Kapitel i bok
Författare Elena Raviola
Josef Pallas
Jaan Grunberg
Claes Thorén
Publicerad i Museum Marketization. Cultural Institutions in the Neoliberal Era
ISBN 9780429401510
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Högskolan för design och konsthantverk
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi, Annan humaniora, Kulturstudier
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?publicationId=285311
Utskriftsdatum: 2019-12-05