Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Editorial: Special Issue … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Editorial: Special Issue on Assumptions About the Concept of Childhood and the Roles of Children in Design

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Tilde Bekker
Wolmet Barendregt
Helle Marie Skovbjerg
Monica Landoni
Emma Nichol
Elisa Rubegni
Publicerad i International Journal of Child-Computer Interaction
Volym 17
Sidor 1-4
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för tillämpad informationsteknologi (GU)
Sidor 1-4
Språk en
Länkar https://www.sciencedirect.com/scien...
Ämneskategorier Interaktionsteknik, Etik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?publicationId=272523
Utskriftsdatum: 2020-02-21