Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Digitalizing consumption:… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Digitalizing consumption: Introduction

Kapitel i bok
Författare Franck Cochoy
Johan Hagberg
Magdalena Petersson McIntyre
Niklas Sörum
Publicerad i Cochoy, Franck, Hagberg, Johan, Petersson McIntyre, Magdalena & Sörum, Niklas. (2017). Digitalizing Consumption: How devices shape consumer culture
Sidor 1-19
ISBN 9781138124899
Förlag Routledge
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Centre for Retailing
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK)
Sidor 1-19
Språk en
Länkar https://www.routledge.com/Digitaliz...
Ämnesord consumption, digitalization, devices, internet, digital, marketing
Ämneskategorier Företagsekonomi, Sociologi (exklusive socialt arbete, socialpsykologi och socialantropologi), Etnologi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?publicationId=254064
Utskriftsdatum: 2019-10-23