Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

When practice precedes th… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

When practice precedes theory - A mixed methods evaluation of students' learning experience in an undergraduate study program in nursing

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Kristin Falk
Hanna Falk
Eva Jakobsson Ung
Publicerad i Nurse Education in Practice
Volym 16
Nummer/häfte 1
Sidor 14–19
ISSN 1471-5953
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Institutionen för neurovetenskap och fysiologi
Institutionen för vårdvetenskap och hälsa
Sidor 14–19
Språk en
Länkar dx.doi.org/10.1016/j.nepr.2015.05.0...
Ämnesord Nursing education; Learning approach; Self-directed learning; Student-centered learning; Mixed method; Theory and practice gap
Ämneskategorier Vårdpedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?publicationId=228580
Utskriftsdatum: 2019-10-16