Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Intermediate-Level Knowle… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Intermediate-Level Knowledge in Child-Computer Interaction

Paper i proceeding
Författare Wolmet Barendregt
Tilde Bekker
Peter Börjesson
Eva Eriksson
Asimina Vasalou
Olof Torgersson
Publicerad i Proceedings of the 17th ACM Conference on Interaction Design and Children, Pages 699-704
ISBN 978-145035152-2
Förlag ACM Press
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Institutionen för tillämpad informationsteknologi (GU)
Institutionen för data- och informationsteknik (GU)
Språk en
Länkar dx.doi.org/10.1145/3078072.3079719
Ämnesord Intermediate-level knowledge; CCI
Ämneskategorier Människa-datorinteraktion (interaktionsdesign)

Sammanfattning

In this workshop, we invite researchers to jointly explore how the Child-Computer Interaction (CCI) field can establish intermediate-level knowledge, being a kind of design knowledge that resides in the realm between the design of particular artifacts and theories. In this full day workshop we want to invite (1) researchers and designers who position themselves as producing intermediate-level knowledge (2) people in the field of design research who have not necessarily thought about their work as producing intermediate-level knowledge. Together we will discuss the pros and cons of different kinds of intermediate-level knowledge and how we can promote the creation of these kinds of knowledge in the CCI field.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?languageId=100000&disableRedirect=true&returnUrl=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fenglish%2Fresearch%2Fpublication%2F%3FtipFriend%3Dtrue%26tipUrl%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.gu.se%252Fenglish%252Fresearch%252Fpublication%252F%253FtipFriend%253Dtrue%2526tipUrl%253Dhttp%25253A%25252F%25252Fwww.gu.se%25252Fenglish%25252Fresearch%25252Fpublication%25252F%25253FpublicationId%25253D268473%2526publicationId%253D268473%26publicationId%3D268473&tipFriend=true&tipUrl=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fenglish%2Fresearch%2Fpublication%2F%3FtipFriend%3Dtrue%26tipUrl%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.gu.se%252Fenglish%252Fresearch%252Fpublication%252F%253FpublicationId%253D268473%26publicationId%3D268473&publicationId=268473
Utskriftsdatum: 2019-12-15