Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Strategy turned into acti… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Strategy turned into action: A case from global implementation of B2B E-business

Kapitel i bok
Författare M Holmquist
Kalevi Pessi
Publicerad i Managing business in a multi-channel world success factors for E-business / Eds. Timo Saarinen, Markku Tinnila and Anne Tseng
Sidor 105-118
Publiceringsår 2005
Publicerad vid Institutionen för tillämpad informationsteknologi (GU)
Sidor 105-118
Språk en
Ämneskategorier Ekonomi och näringsliv
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?languageId=100000&disableRedirect=true&returnUrl=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fenglish%2Fresearch%2Fpublication%2F%3FpublicationId%3D85168&publicationId=85168
Utskriftsdatum: 2020-08-07