Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Att sälja hållbara produk… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Kontaktformulär








 


OBS! Vill du ha svar, ange e-post eller telefonnummer!




Att sälja hållbara produkter: Detaljhandelsföretagens strategier för att skapa mening och värde för kunderna

Rapport
Författare Cecilia Fredriksson
Christian Fuentes
Förlag HUR forskningsrapport: 2014: 3
Förlagsort Stockholm
Publiceringsår 2014
Publicerad vid
Språk sv
Ämnesord Sustainability, retail, consumption, CSR, stores
Ämneskategorier Ekonomi och näringsliv, Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?feedbackForm=true&returnAddress=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fforskning%2Fpublikation%2F%3FpublicationId%3D240995&recipientName=Webbredaktion&encodedEmail=YW5uaWthLndhbGxAZ3Uuc2U&publicationId=240995
Utskriftsdatum: 2020-02-17