Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Struggling with powerful … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Struggling with powerful conceptual reifications: cognitive socialization when learning to reason as an economist.

Kapitel i bok
Författare Åsa Mäkitalo
Roger Säljö
Publicerad i Å. Mäkitalo., P. Linell & R. Säljö (Eds.), Memory practices and learning – interactional, institutional and sociocultural perspectives.
Sidor 201-229
ISBN 9781681236193
Förlag Information Age Publishing
Förlagsort Charlotte, NC
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Sidor 201-229
Språk en
Länkar www.infoagepub.com/products/Memory-...
Ämnesord Minnande, Lärande, Interaktion, Institutionalisering, Sociokulturella perspektiv, Remembering, Learning, Interaction, Institutional practices, Sociocultural perspectives
Ämneskategorier Annan humaniora, Psykologi, Sociologi, Pedagogik, Lärande
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?