Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

ADHD in the classroom - … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

ADHD in the classroom - a pedagogy and its paradoxes

Kapitel i bok
Författare Eva Hjörne
Publicerad i Marginalization processes across different settings. Going beyond the mainstream. Sangeeta Bagga-Gupta (Ed.)
Sidor s. 82-105
ISBN 978-1-5275-0329-8
Förlag Cambridge scholars publishing
Förlagsort Newcastle-upon-Tyne
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Sidor s. 82-105
Språk en
Ämnesord teaching and learning practices, ADHD classroom
Ämneskategorier Utbildningsvetenskap, Lärande, Didaktik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?