Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Appropriering genom argum… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Appropriering genom argumentation: Kontroverser, mångtydighet och tillägnande av redskap för tänkande

Kapitel i bok
Författare Roger Säljö
Åsa Mäkitalo
Anders Jakobsson
Publicerad i R. Säljö (Ed.), Lärande och minnande som social praktik
Sidor 126-155
ISBN 978-91-1-303772-1
Förlag Norstedts
Förlagsort Stockholm
Publiceringsår 2011
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Sidor 126-155
Språk sv
Ämnesord Lärande, sociokulturell teori, klassrumsinteraktion, lärande i naturvetenskap
Ämneskategorier Pedagogik, Pedagogiskt arbete, Kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?