Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Advertising Europe. Telev… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Advertising Europe. Television spots in France, Germany, Sweden and the UK during the European election campaign

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Christina Holtz-Bacha
Bengt Johansson
Phillipe Maarek
Jacob Leidneberger
Susanne Merkele
Publicerad i ECREA conference, Hamburg 2010
Publiceringsår 2010
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Språk en
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?