Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Attityder till mediernas … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Attityder till mediernas reklam

Kapitel i bok
Författare Marie Grusell
Publicerad i Nypressat. Ett kvartssekel med svenska dagstidningsläsare
Sidor 205-218
ISBN 9188212300
Förlag Dagspresskollegiet vid Göteborgs universitet
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2005
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Sidor 205-218
Språk sv
Ämnesord attityder, reklam i medier, medieprofiler, dagspresskollegiet
Ämneskategorier Samhällsvetenskap

Sammanfattning

Inställningen till reklam i medier bland svenska dagstidningsläsare.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?languageId=100000&disableRedirect=true&returnUrl=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fenglish%2Fresearch%2Fpublication%2F%3Fprint%3Dtrue%26publicationId%3D46477&publicationId=46477
Utskriftsdatum: 2020-08-08