Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Power of the vague – how … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Power of the vague – how strategic documents mobilise change in two Swedish cities

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Sara Brorström
Maria Grafström
Kristina Tamm Hallström
Publicerad i EGOS-conference in Edinburgh
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?languageId=100000&disableRedirect=true&returnUrl=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fenglish%2Fresearch%2Fpublication%2F%3Fprint%3Dtrue%26publicationId%3D282582&publicationId=282582
Utskriftsdatum: 2019-11-17