Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Framework for analysing c… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Kontaktformulär








 


OBS! Vill du ha svar, ange e-post eller telefonnummer!




Framework for analysing children’s ways of experiencing numbers

Paper i proceeding
Författare Camilla Björklund
Ulla Runesson Kempe
Publicerad i In U. T. Jankvist, M. Van den Heuvel-Panhuizen, & M. Veldhuis, (Eds.), Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11, February 6 – 10, 2019). Utrecht, the Netherlands: Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht University and ERME.
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Språk en
Ämneskategorier Lärande, Pedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?