Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Between market and cultur… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Kontaktformulär








 


OBS! Vill du ha svar, ange e-post eller telefonnummer!




Between market and culture: The case of the Gothenburg Book Fair

Kapitel i bok
Författare Elena Raviola
Josef Pallas
Jaan Grunberg
Claes Thorén
Publicerad i Museum Marketization. Cultural Institutions in the Neoliberal Era
ISBN 9780429401510
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Högskolan för design och konsthantverk
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi, Annan humaniora, Kulturstudier
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?