Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Play a Game, Save the Pla… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Kontaktformulär








 


OBS! Vill du ha svar, ange e-post eller telefonnummer!




Play a Game, Save the Planet! Gamification as a Way to Promote Green Consumption

Kapitel i bok
Författare Christian Fuentes
Publicerad i The Business of Gamification: A Critical Analysis
Sidor 144-160
ISBN 9781138824164
Förlag Routledge
Förlagsort London & New York
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Centre for Retailing
Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK)
Sidor 144-160
Språk en
Länkar dx.doi.org/10.4324/9781315740867
Ämnesord Green consumption, digital, consumer, sustainability, smartphone, applikation
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?