Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Four conceptual lenses fo… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Kontaktformulär








 


OBS! Vill du ha svar, ange e-post eller telefonnummer!




Four conceptual lenses for journalism amidst big data: Towards an emphasis on epistemological challenges

Kapitel i bok
Författare Oscar Westlund
Publicerad i News, numbers and public opinion in a data-driven world
Sidor 260-276
ISBN 9781501330353
Förlag Bloomsbury Academic
Förlagsort New York
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Sidor 260-276
Språk en
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?feedbackForm=true&returnAddress=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fforskning%2Fpublikation%2F%3Fprint%3Dtrue%26siteMap%3Dtrue%26publicationId%3D263000&recipientName=Webbredaktion&encodedEmail=YWxsYW4uZXJpa3Nzb25AZ3Uuc2U&publicationId=263000
Utskriftsdatum: 2020-08-15