Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Media and the power of na… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Kontaktformulär








 


OBS! Vill du ha svar, ange e-post eller telefonnummer!




Media and the power of naming: An experimental study of racist, xenophobic and nationalist party labels

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Henrik Friberg-Fernros
Marie Demker
Johan Martinsson
Publicerad i Ethnicities
Volym 17
Nummer/häfte 5
Sidor 727-745
ISSN 1468-7968
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Statsvetenskapliga institutionen
Sidor 727-745
Språk en
Länkar https://doi.org/10.1177/14687968166...
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap, Statsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?feedbackForm=true&returnAddress=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fforskning%2Fpublikation%2F%3Fprint%3Dtrue%26siteMap%3Dtrue%26languageId%3D100000%26disableRedirect%3Dtrue%26returnUrl%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.gu.se%252Fenglish%252Fresearch%252Fpublication%252F%253FlanguageId%253D100001%2526publicationId%253D248204%26publicationId%3D248204&recipientName=Webbredaktion&encodedEmail=YWxsYW4uZXJpa3Nzb25AZ3Uuc2U&languageId=100000&disableRedirect=true&returnUrl=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fenglish%2Fresearch%2Fpublication%2F%3FlanguageId%3D100001%26publicationId%3D248204&publicationId=248204
Utskriftsdatum: 2020-07-13