Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Play a Game, Save the Pla… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Kontaktformulär








 


OBS! Vill du ha svar, ange e-post eller telefonnummer!




Play a Game, Save the Planet! Gamification as a Way to Promote Green Consumption

Kapitel i bok
Författare Christian Fuentes
Publicerad i The Business of Gamification: A Critical Analysis
Sidor 144-160
ISBN 9781138824164
Förlag Routledge
Förlagsort London & New York
Publiceringsår 2016
Publicerad vid Centre for Retailing
Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK)
Sidor 144-160
Språk en
Länkar dx.doi.org/10.4324/9781315740867
Ämnesord Green consumption, digital, consumer, sustainability, smartphone, applikation
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/publikation/?feedbackForm=true&returnAddress=http%3A%2F%2Fwww.gu.se%2Fforskning%2Fpublikation%2F%3Fprint%3Dtrue%26publicationId%3D243014&recipientName=Webbredaktion&encodedEmail=aW5mb0BndS5zZQ&publicationId=243014
Utskriftsdatum: 2019-11-22