Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2013-08-15 14:34

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Engelska språket - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Hitta forskaren!

Välj ämne och hitta forskare och publikationer i vår forskningsdatabas.

Engelska språket

Del av forskningsområdet Övriga germanska språk

Senaste publikationer

Looking at language through a camera lens
Liss Kerstin Sylvén
Visualising multilingual lives. More than words, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

The Development of Swedish Receptive Vocabulary in CLIL: A Multilingual Perspective
Sofie Johansson, Inger Lindberg
Investigating content and language integrated learning : insights from Swedish high schools / edited by Liss Kerstin Sylvén., Bristol. UK, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Visualizing Vocabulary: An Investigation into Student Assignments in CLIL and Non-CLIL Contexts
Sofie Johansson, Elisabeth Ohlsson
Investigating content and language integrated learning : insights from Swedish high schools / edited by Liss Kerstin Sylvén., Bristol, UK, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Epilogue
Liss Kerstin Sylvén
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Extramural English
Liss Kerstin Sylvén
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

English Reading Comprehension
Liss Kerstin Sylvén, Sölve Ohlander
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

English Productive Proficiency
Eva Olsson, Liss Kerstin Sylvén
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

English Receptive Vocabulary
Liss Kerstin Sylvén, Sölve Ohlander
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

CLIL and Motivation Revisited: A Longitudinal Perspective
Amy S. Thompson, Liss Kerstin Sylvén
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Assessment in CLIL
Helena Reierstam, Liss Kerstin Sylvén
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Visar 1 - 38 av 38

Namn Titel Organisation
Bladh, Elisabeth Universitetslektor Institutionen för språk och litteraturer
Borger, Linda Universitetslektor Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Eriksson, Ann-Marie Universitetslektor Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Fredriksson, Anna-Lena Universitetslektor Institutionen för språk och litteraturer
Garcia Yeste, Miguel Universitetslektor Institutionen för språk och litteraturer
Johansson, Sofie Forskare Institutionen för svenska språket
Karlsson, Susanna Universitetslektor Institutionen för svenska språket
Landqvist, Hans Universitetslektor Institutionen för svenska språket
Lyngfelt, Benjamin Professor Institutionen för svenska språket
Nordling, Anna Kanslichef Humanistiska fakultetskansliet
Ohlander, Sölve Seniorprofessor Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Olsson, Eva Universitetslektor Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Sylvén, Liss Kerstin Professor Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Söhrman, Ingmar Professor emeritus Institutionen för språk och litteraturer
Trotta, Joseph Universitetslektor Institutionen för språk och litteraturer

Visar 1 - 38 av 38

Visar 51 - 60 av 336

2015

The Translator as Community-Maker: Elements of Foreignisation in Frédéric Beigbeder´s Windows on the World
Angela Kölling
Translation Transnationalism World Literature: Essays in Translation Studies 2010 - 2014, Novi Ligure, Edizioni Joker , Kapitel i bok 2015
Kapitel i bok

Companion website to IMPACT 40: The Written Questionnaire in Social Dialectology
Stefan Dollinger
The written questionnaire in social dialectology : history, theory, practice / Stefan Dollinger, Amsterdam, John Benjamins Publishing Company, Kapitel i bok 2015
Kapitel i bok

Language alternation and language norm in vocational content and language integrated learning
Janne Kontio, Liss Kerstin Sylvén
Language Learning Journal, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2015
Artikel i vetenskaplig tidskrift

Vad ligger bakom bedömningarna? - En studie av bedömarprofiler och bedömningar i muntlig engelska
Linda Borger
Språkdagar 2015 - Uppdrag språk, Språklärarnas riksförbund, 6-7 mars 2015, Uppsala universitet, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2015
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Exploring rater variability in a foreign language speaking test
Linda Borger
The twelfth Annual Conference of EALTA, Copenhagen, Denmark 28th - 31st of May, 2015, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2015
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Extramural English in relation to CLIL: Focus on young language learners in Sweden
Liss Kerstin Sylvén, Pia Sundqvist
CLIL in action. Voices from the classroom, Newcastle upon Tyne, Cambridge Scholars Publishing, Kapitel i bok 2015
Kapitel i bok

Development of academic vocabulary in English L2 writing
Eva Olsson, Liss Kerstin Sylvén
Faces of English: Theory, practice and pedagogy, June 11-13, 2015, University of Hong Kong, Hong Kong, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2015
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Visar 51 - 60 av 336

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2013-08-15
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?