Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2013-08-15 14:34

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Engelska språket - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Hitta forskaren!

Välj ämne och hitta forskare och publikationer i vår forskningsdatabas.

Engelska språket

Del av forskningsområdet Övriga germanska språk

Senaste publikationer

Looking at language through a camera lens
Liss Kerstin Sylvén
Visualising multilingual lives. More than words, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

The Development of Swedish Receptive Vocabulary in CLIL: A Multilingual Perspective
Sofie Johansson, Inger Lindberg
Investigating content and language integrated learning : insights from Swedish high schools / edited by Liss Kerstin Sylvén., Bristol. UK, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Visualizing Vocabulary: An Investigation into Student Assignments in CLIL and Non-CLIL Contexts
Sofie Johansson, Elisabeth Ohlsson
Investigating content and language integrated learning : insights from Swedish high schools / edited by Liss Kerstin Sylvén., Bristol, UK, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Epilogue
Liss Kerstin Sylvén
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Extramural English
Liss Kerstin Sylvén
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

English Reading Comprehension
Liss Kerstin Sylvén, Sölve Ohlander
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

English Productive Proficiency
Eva Olsson, Liss Kerstin Sylvén
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

English Receptive Vocabulary
Liss Kerstin Sylvén, Sölve Ohlander
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

CLIL and Motivation Revisited: A Longitudinal Perspective
Amy S. Thompson, Liss Kerstin Sylvén
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Assessment in CLIL
Helena Reierstam, Liss Kerstin Sylvén
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Visar 1 - 38 av 38

Namn Titel Organisation
Bladh, Elisabeth Universitetslektor Institutionen för språk och litteraturer
Borger, Linda Universitetslektor Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Eriksson, Ann-Marie Universitetslektor Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Fredriksson, Anna-Lena Universitetslektor Institutionen för språk och litteraturer
Garcia Yeste, Miguel Universitetslektor Institutionen för språk och litteraturer
Johansson, Sofie Forskare Institutionen för svenska språket
Karlsson, Susanna Universitetslektor Institutionen för svenska språket
Landqvist, Hans Universitetslektor Institutionen för svenska språket
Lyngfelt, Benjamin Professor Institutionen för svenska språket
Nordling, Anna Kanslichef Humanistiska fakultetskansliet
Ohlander, Sölve Seniorprofessor Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Olsson, Eva Universitetslektor Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Sylvén, Liss Kerstin Professor Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Söhrman, Ingmar Professor emeritus Institutionen för språk och litteraturer
Trotta, Joseph Universitetslektor Institutionen för språk och litteraturer

Visar 1 - 38 av 38

Visar 11 - 20 av 336

2019

CLIL, CLISS, and the Swedish Context. An Overview
Liss Kerstin Sylvén
Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools, Bristol, Multilingual Matters, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

2018

Medieval Libri vitæ as a source for historical sociolinguistic research. Questions and methodological issues
Michelle Waldispühl, Christine Wallis
HiSoN conference. "Making Waves in Historical Sociolinguistics", 30 May–1 June 2018, Leiden , Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2018
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

A monolingual vocabulary check-up
Arne Olofsson
Lingua, Artikel i övriga tidskrifter 2018
Artikel i övriga tidskrifter

(In)formal Language Learning and Extramural English
Liss Kerstin Sylvén
Plenarföreläsning, BAAL/CUP Seminar (In)formal Second Language Learning. University of Oxford, England. 23-24 augusti 2018., Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2018
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Constructicography: Constructicon development across languages
Benjamin Lyngfelt, Lars Borin, Kyoko Ohara, Tiago Timponi Torrent
Amsterdam, John Benjamins, Samlingsverk 2018
Samlingsverk

L2/FL English Teaching and the Challenge of the YouTube generation
Liss Kerstin Sylvén
Exploring Language Education, ELE, Stockholm 18-20 juni, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2018
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Canonical tag questions in contemporary British English
Karin Axelsson
Corpus approaches to contemporary British speech: Sociolinguistic studies of the Spoken BNC2014, ed. by Vaclav Brezina, Robbie Love and Karin Aijmer, London, Routledge, Kapitel i bok 2018
Kapitel i bok

Visar 11 - 20 av 336

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2013-08-15
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/forskning/hitta-forskaren/?publicationPageNumber=2&selectedTab=3&subjectId=602020202
Utskriftsdatum: 2019-10-20