Webbinarium: Information om högskolestudier vid HDK-Valand

Kultur & språk
Utbildning & lärande

Under det senaste året har mycket förändrats. Kanske är det nu du ska anta en ny utmaning och söka till en av HDK-Valands många utbildningar?

25 feb 2021
Plats
Digitalt - zoomlänk kommer dagen innan

Arrangör
HDK-Valand

Just nu är ansökningsperioden för majoriteten av våra kandidatprogram igång och snart är det dags att söka till sommarkurser (från 19 februari) och till höstens kurser, lärarutbildningarna i bild och slöjd, samt kandidatprogrammet i litteratur (från 15 mars).

Vi vet att det finns många funderingar hos dig som är på väg att skicka in en ansökan till universitetet för första gången, hos dig som har en funktionsnedsättning eller hos dig som söker din första konstnärliga utbildning. Eller så vill du bara få allmän information om hur det är att plugga hos oss.

Den 25 februari bjuder därför in till en frågestund vid två tillfällen där du kan ställa frågor till eller chatta med studievägledare och en av våra studierektorer som har stenkoll på vårt utbud av utbildningar. Har du mer specifika frågor hoppas vi att vi kan dig kontaktuppgifter till rätt person.

Ingen föranmälan krävs.

Länk till Webinariet: https://gu-se.zoom.us/j/66843635443?pwd=Mm1vNldXbldVSnZuSEU2dDl1OTY3Zz09
Lösenord/Passcode: 192504

Välkomna!