Kunskapsturism som attraktion och resurs

Forskning
Kultur & språk
Samhälle & ekonomi

Maria Persson diskuterar kunskapsturism och arkeologi, en projektpresentation av det nya projektet Kunskapsturism som attraktion och resurs.

Seminarium
14 okt 2020
Plats
Zoom

Maria Persson diskuterar kunskapsturism och arkeologi, en projektpresentation av det nya projektet Kunskapsturism som attraktion och resurs (finansierat av Besöksnäringens forsknings- och utvecklingsfond) som är ett samarbete med Centrum för turism på Handels. Seminariet ger oss tillfälle att föra en fördjupad diskussion kring samverkan.

Seminarierna äger rum via Zoom (länk skickas ut till personalen vid Institutionen för historiska studier inför varje seminarium). Maila Christian Isendahl (christian.isendahl@gu.se) om du är extern och vill delta via Zoom.