Implementerings- och interventionsforsknings grupps möte

Samhälle & ekonomi

Forskargruppen har ett intresse att främja det praktiska arbetet inom socialt arbete genom att arbeta mot en ökad förståelse för hur förändringsarbetet bedrivs, hur arbetssätt utvecklas, hur de som är delaktiga i förändringsarbetet påverkas och vilka effekter insatserna har. Gruppens medlemmar är doktorander och forskare från institutionen för socialt arbete, GU och LU samt psykologiska institutionen GU. Vi träffas ca en gång per månad under terminerna, två timmar vid varje tillfälle. Mer information om gruppen hittar du på institutionens hemsida under ”forskargrupper”. Vill du vara med i gruppen och nyfiken på vad som står på agendan vid nästa möte, hör av dig till Tina Olson (tina.olson@socwork.gu.se) eller Mikaela Starke (mikaela.starke@socwork.gu.se).

Seminarium
22 apr 2021