Forskning

Seminarium
9 dec 2020
Zoom

Karl-Göran Sjögren och Tony Axelsson presenterar det av RJ finansierade (2020–2022) projektet Det gömda landskapet: Att lokalisera neolitiska centralplatser med hjälp av fjärranalys, geofysik och arkeologi. Förutom presentationen av det nya projektets innehåll och upplägg kommer de att dela med sig av sina erfarenheter av vad som gör särskilt starka ansökningar.

Seminarierna äger rum via Zoom (länk skickas ut till personalen vid Institutionen för historiska studier inför varje seminarium). Maila Christian Isendahl (christian.isendahl@gu.se) om du är extern och vill delta via Zoom.