To the top

Page Manager: Webmaster
Last update: 9/11/2012 3:13 PM

Tell a friend about this page
Print version

Det mesta är nytt när cir… - University of Gothenburg, Sweden Till startsida
Sitemap
To content Read more about how we use cookies on gu.se

Det mesta är nytt när cirklarna sluts. Svensk reklam från annonser till lead generation ads och AdWords.

Other
Authors Einar Korpus
Published in rightthing.se
Publication year 2018
Published at Department of Swedish
Language sv
Links https://rightthing.se/det-mesta-ar-...
Keywords reklam, svensk reklam, reklamhistoria, lead generation, adwords
Subject categories Specific Languages, Media and Communications

Abstract

Reklamhistorisk översikt som tar sin utgångspunkt i det intressanta faktum att cirklar är på vag att slutas. 150 år har gått sedan svensk reklam såg dagens ljus, och nu ser vi hur mönstren upprepar sig.

Page Manager: Webmaster|Last update: 9/11/2012
Share:

The University of Gothenburg uses cookies to provide you with the best possible user experience. By continuing on this website, you approve of our use of cookies.  What are cookies?