To the top

Page Manager: Webmaster
Last update: 9/11/2012 3:13 PM

Tell a friend about this page
Print version

Debatten om reklamen behö… - University of Gothenburg, Sweden Till startsida
Sitemap
To content Read more about how we use cookies on gu.se

Debatten om reklamen behöver bli mer nyanserad

Newspaper article
Authors Marie Grusell
Published in Dagens nyheter
Issue 2016-03-25
ISSN 1101-2447
Publication year 2016
Published at Department of Journalism, Media and Communication (JMG)
Language sv
Links www.dn.se/debatt/debatten-om-reklam...
Keywords Reklam, ideologi, debatt
Subject categories Media and Communications

Abstract

Det är hög tid att sluta utmåla reklam som något svart eller vitt. Synen på reklam är mer komplex. I utbyte mot tomma ord och retoriska excesser behöver vi mer nyanserade debatter som hjälper till att öka uppmärksamheten och kunskapen om reklamens olika sidor.

Page Manager: Webmaster|Last update: 9/11/2012
Share:

The University of Gothenburg uses cookies to provide you with the best possible user experience. By continuing on this website, you approve of our use of cookies.  What are cookies?