To the top

Page Manager: Webmaster
Last update: 9/11/2012 3:13 PM

Tell a friend about this page
Print version

Retorik ger företag möjli… - University of Gothenburg, Sweden Till startsida
Sitemap
To content Read more about how we use cookies on gu.se

Retorik ger företag möjligheter att fly från reellt ansvarstagande

Magazine article
Authors Magnus Fredriksson
Published in Sparbanksakademin
Publication year 2009
Published at Department of Journalism, Media and Communication (JMG)
Language sv
Links www.sparbanksakademin.se/index.php?...
Keywords CSR, ansvarsfullt företagande, retorik, strategisk kommunikation, public relations
Subject categories Business Administration, Media and Communications

Abstract

Det är många som knyter sitt hopp till företagen när de söker lösningar på de stora samhällsproblemen. FN, EU, den svenska regeringen gör det, likaså Amnesty, Naturskyddsföreningen och anda intresseorganisationer. Man menar att företagen har ett stort ansvar om vi ska hitta lösningar på klimatfrågan, resursfördelningen mellan fattiga och rika, bristen på människliga fri- och rättigheter och andra av de stora frågorna.

Page Manager: Webmaster|Last update: 9/11/2012
Share:

The University of Gothenburg uses cookies to provide you with the best possible user experience. By continuing on this website, you approve of our use of cookies.  What are cookies?