To the top

Page Manager: Webmaster
Last update: 9/11/2012 3:13 PM

Tell a friend about this page
Print version

Ekonomijournalistik och a… - University of Gothenburg, Sweden Till startsida
Sitemap
To content Read more about how we use cookies on gu.se

Ekonomijournalistik och andra (re)presentationer av företag.

Chapter in book
Authors Magnus Fredriksson
Published in Medier och företag
Pages 24-40
ISBN 978-91-47-09445-5
Publisher Liber
Place of publication Malmö
Publication year 2010
Published at Department of Journalism, Media and Communication (JMG)
Pages 24-40
Language sv
Keywords Ekonomijournalistik medialisering
Subject categories Business Administration, Media and Communications

Abstract

Denna bok visar hur medierna har tagit sig in som en viktig del av företagandet och målar upp detta förändrade landskap. Författarna belyser vilka intressen som står på spel, hur det intrikata samspelet mellan företag och medier ser ut och hur olika aktörer hanterar påtryckningar och försöker driva sina egna dagordningar. Sammantaget utmanas bilden av kommunikationen mellan företag och medier som direkt, endimensionell och linjär.

Page Manager: Webmaster|Last update: 9/11/2012
Share:

The University of Gothenburg uses cookies to provide you with the best possible user experience. By continuing on this website, you approve of our use of cookies.  What are cookies?