To the top

Page Manager: Webmaster
Last update: 9/11/2012 3:13 PM

Tell a friend about this page
Print version

MedieSverige 2019… - University of Gothenburg, Sweden Till startsida
Sitemap
To content Read more about how we use cookies on gu.se

MedieSverige 2019

Book
Authors Ulrika Facht
Jonas Ohlsson
ISBN 978-91-88855-05-3
Publisher Nordicom
Place of publication Göteborg
Publication year 2019
Published at Nordicom (2013-)
Language sv
Links https://www.nordicom.gu.se/sv/publi...
Keywords medieutveckling, mediestatistik, medielandskap, medieföretag , reklam , digitalisering, medieanvändning, mediepolitik, mediestruktur
Subject categories Media Studies

Abstract

MedieSverige 2019 ger en aktuell och bred översikt över dagens svenska medielandskap. Rapporten belyser utvecklingen på de medieteknologiska och mediepolitiska områdena i Sverige, redovisa utvecklingen på publik- och reklammarknaderna samt beskriver den svenska mediestrukturen. MedieSverige 2019 bygger på ett rikt datamaterial från olika källor. Rapporten riktar sig till studenter, lärare, forskare, journalister, beslutsfattare och alla andra som vill lära sig mer om utvecklingen på den svenska mediemarknaden.

Page Manager: Webmaster|Last update: 9/11/2012
Share:

The University of Gothenburg uses cookies to provide you with the best possible user experience. By continuing on this website, you approve of our use of cookies.  What are cookies?