To the top

Page Manager: Webmaster
Last update: 9/11/2012 3:13 PM

Tell a friend about this page
Print version

Reklam är inte vad det en… - University of Gothenburg, Sweden Till startsida
Sitemap
To content Read more about how we use cookies on gu.se

Contact form








 


Note! If you want an answer on a question you must specify your email address




Reklam är inte vad det en gång var.

Journal article
Authors Oskar Broberg
Marcus Gianneschi
Published in Ekonomisk Debatt
Volume 44
Issue 8
Pages 55-66
ISSN 0345-2646
Publication year 2016
Published at Department of Economy and Society
Centre for Consumer Science
Pages 55-66
Language sv
Links www.nationalekonomi.se/sites/defaul...
Keywords reklam, marknadskommunikation, Sverige, ekonomisk historia
Subject categories Business Administration, Economic History

Abstract

Företagens sätt att förhålla sig till starka varumärken och reklam har genomgått lika stora förändringar som samhällsekonomin i stort under de senaste årtiondena. Det som en gång var reklam – annonser i dagstidningar – har i dag blivit marknadskommunikation integrerad i företagens totala värdekedjor. Vi beskriver utifrån ett historiskt material hur medielandskapet har vuxit och tekniken har genomgått snabba skiften, vilket har skapat entreprenöriella möjligheter i gränslandet mellan reklam och media, men även lett till utmaningar för det rådande regleringssystemet.

Page Manager: Webmaster|Last update: 9/11/2012
Share:

The University of Gothenburg uses cookies to provide you with the best possible user experience. By continuing on this website, you approve of our use of cookies.  What are cookies?