Page Manager: Webmaster
Last update: 8/24/2013 3:08 PM
Part of the research area Educational Sciences
Förskollärares undervisningsstrategier - skriftspråkets funktion
Maria Magnusson, Ingrid Pramling Samuelsson
M. Norling & M. Magnusson, Att möta barns sociala språkmiljö i förskolan,
Stockholm,
Liber,
Chapter in book
2019
Chapter in book
Musikundervisning på vetenskaplig grund? - Vetenskapligt grundad musikundervisning på olika nivåer i svensk skoldiskurs.
Christer Larsson
Doktoranddagar (förkonferens), NNMPF2019, 25-26 februari, Kungliga Musikhögskolan, Stockholm, Konferenspresentation,
Other
2019
Other
Policy constructions of ‘school on a scientific base’ at the
website of the Swedish National Agency of Education
Christer Larsson
Mötesplats CUL, 22–23 oktober 2019, Sankt Jörgen Park, Göteborg, Konferenspresentation,
Other
2019
Other
Are academically resilient students grittier than non-resilient students?
Cecilia Thorsen, Kajsa Yang Hansen, Stefan Johansson
ECER 3-6 September, 2019, Hamburg,
Conference contribution
2019
Conference contribution
A bibliometric review of approaches to address conflicts in schools: Exploring the intellectual base
Ilse Hakvoort, Jonas Lindahl, Agneta Lundström
Conflict Resolution Quarterly,
Journal article
2019
Journal article
En hållbar förskola– lokala och globala framtidsperspektiv
Jonna Larsson, Ingrid Pramling Samuelsson
Konferens; Forskning Pågår!,
Conference contribution
2019
Conference contribution
Foregrounding Science in Early Childhood Education and Care
Jonna Larsson
https://ececthenordicway.no/,
Conference contribution
2019
Conference contribution
Mellan det lokala och globala - förskollärarstudenters meningsskapande om undervisning för hållbarhet i förskolans praktik.
Eva Ärlemalm-Hagsér, Jonna Larsson
NorDiNa : Nordic Studies in Science Education,
Journal article
2019
Journal article
Understanding and bridging the conservation-genetics gap in marine conservation
Annica Sandström, Carina Lundmark, Klas Andersson, Kerstin Johannesson, Linda Laikre
Conservation Biology,
Journal article
2019
Journal article
Teachers’ narrative of learning to program in a professional development effort and the relation to the rhetoric of computational thinking
Natalia Monjelat, Annika Lantz-Andersson
Education and Information Technologies : Official Journal of the IFIP technical committee on Education,
Journal article
2019
Journal article
Showing 151 - 200 of 479
Showing 151 - 200 of 479