Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Digitalizing consumption: Introduction

Kapitel i bok
Författare Franck Cochoy
Johan Hagberg
Magdalena Petersson McIntyre
Niklas Sörum
Publicerad i Cochoy, Franck, Hagberg, Johan, Petersson McIntyre, Magdalena & Sörum, Niklas. (2017). Digitalizing Consumption: How devices shape consumer culture
Sidor 1-19
ISBN 9781138124899
Förlag Routledge
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Centre for Retailing
Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK)
Sidor 1-19
Språk en
Länkar https://www.routledge.com/Digitaliz...
Ämnesord consumption, digitalization, devices, internet, digital, marketing
Ämneskategorier Etnologi, Sociologi (exklusive socialt arbete, socialpsykologi och socialantropologi), Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?