Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Reading from Multimedia Materials: Benefits of Non-congruent Pictures on Reading Comprehension for Dyslexic Readers

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Eva Wennås Brante
Mona Holmqvist
Publicerad i The Turkish Online Journal of Educational Technology - TOJET
Volym 16
Nummer/häfte 1
Sidor 101-114
ISSN 1303-6521
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Institutionen för didaktik och pedagogisk profession
Sidor 101-114
Språk en
Länkar https://dspace.mah.se/bitstream/han...
Ämnesord eye-tracking, dyslexia, reading comprehension, mixed methods
Ämneskategorier Didaktik, Lärande
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?