Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Yttrandefriheten mellan demokrati och marknad - etiska och juridiska utmaningar

Kapitel i bok
Författare Eva-Maria Svensson
Publicerad i Truedson, L. (red.) (2017). Näjtiv, kånntänt, brändidd - ska textreklam bli räddningen för journalistiken?
Sidor 92-107
ISBN 9789198356625
Förlag Institutet för mediestudier
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Juridiska institutionen
Sidor 92-107
Språk sv
Ämnesord yttrandefrihet, jurnalistik, reklam
Ämneskategorier Allmän rättslära
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?