Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

What is made possible to learn when using the variation theory of learning in teaching mathematics?

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Angelika Kullberg
Ulla Runesson
Ference Marton
Publicerad i ZDM - the International Journal on Mathematics Education
Volym 49
Nummer/häfte 4
Sidor 559–569
ISSN 1863-9690
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Institutionen för didaktik och pedagogisk profession
Sidor 559–569
Språk en
Länkar https://doi.org/10.1007/s11858-017-...
Ämnesord Mathematics education, variation theory, teacher learning, algebra
Ämneskategorier Didaktik, Lärande, Pedagogiskt arbete
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?