Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Crossing borders by the use of digital tools in classrooms representing different socioeconomic backgrounds

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Peter Andersson
Katarina Cederlund
Anna Lyngfelt
Sylvana Sofkova Hashemi
Publicerad i NERA Symposium: “Situating literacies in educational settings”, 4-6 March 2015, Gothenburg
Publiceringsår 2015
Publicerad vid Institutionen för svenska språket
Språk en
Länkar ips.gu.se/ENGLISH/NERA2015
Ämneskategorier Utbildningsvetenskap, Didaktik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?